Onze Honeymoon 2015

5 oktober 2015 - Reisdorf, Luxemburg

De vakantie begint.

Na een zeer drukke, chaotische periode. Ons huwelijk regelen 2 feesten gegeven. Hebben wij besloten op huwelijksreis te gaan. Niks geen Spanje of dat soort landen, ik mocht kiezen en wilde gewoon weer heerlijk met onze oppomp tent naar Luxemburg

Bestemming camping de la Riviere in Reisdorf .   Deze plek hebben we gekozen omdat wij hier vorig jaar voor het eerst zijn geweest. Dit was ons zo goed bevallen, dat wij weer wilde. Het is nu 07.25 uur en vertrekken uit Amsterdam. We rijden richting Hasselt via Valkenswaard. Na een poosje rijden kwamen wij uiteraard in de file te staan. Toen we Valkenswaard uitreden zijn we even langs de weg gestopt om foto's te maken van een militaire begraafplaats, die wij al op eerdere ritten gezien hadden. Het weer is lekker. Af en toe een wolkje en 17 graden.

12.00 Uur. We hebben net getankt en bij een AC restaurant een lekker broodje gegeten, een eitje, tomaatje, wat Franse kaasjes en een soepkom cappuccino. Nu weer op pad. Nog 104 km. het laatste stuk hebben we lekker doorgekacheld. In Reisdorf aangekomen eerst even bij de bakker aan de overkant gestopt om een gebakje te halen. Op de camping aangekomen, mochten we zelf een plekje uitzoeken. Niet zo moeilijk hoor, gewoon weer lekker aan het water.

Nadat we geinstalleerd waren zijn we even naar het kantoor annex bar restaurant gelopen naar Rob, Mariek en hun zoon Frank. Dit zijn onze Hollandse camping eigenaren, om alles even te regelen en een borreltje te drinken. We hebben toen ook nog maar even een heerlijke schnitzel, met groente en aardappel kroketjes. Kost een lachertje € 11,50.

Nadat wij gegeten hadden zijn wij lekker naar de tent gegaan. We waren zo moe, dat wij al om 21.00 uur in bed lagen.